MadameMimm Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Skal feire 4 årsdag her i helga, og for å unngå totalt kaos, løping og herjing, tenkte jeg at vi skulle ha tilrettelagte aktiviteter for å roe gemyttene...men 4 åringer er jo forsåvidt små... hva skal man finne på?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 kjøp papir duk og la de tegne - antageligvis klarer du ikke få de til en å samme aktivitet - de er for små :-)
MadameMimm Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 Ja, du har nok rett, det var det jeg tenkte meg! Takk for idéen, du fikk meg til å huske at det var å få tegne på papirduken som var mest stas i mine bursdager i mange år! -så det skal jeg jammen gjøre!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Har nettop hatt 4 års bursdag her, og min erfaring er at ungene er så små og mest opptatt av lekene og å være sammen at tiden går uansett. Ville ikke planlagt noe "stort". Tegne på papirduk var lurt, kanskje jeg kopierer den til 5 års dagen;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 3. desember 2009 #5 Skrevet 3. desember 2009 Bro bro brille skattejakt til godteposene, vi tegnet skatte kart. veldig populært ta den ring og la den vandre danseleken (en stor hit!!!! alle liker å danse) gjemsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå