Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg aner ikke hva jeg skal finne på,trenger noen ideer:)
Verbena Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 vurderer å lage lasagne, har tatt opp kjøttdeig fra frysern... Men må se hvor lang tid julegavehandlingen med svigermor tar før jeg bestemmer meg! =P
camilla^ Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Tror det blir kyllinggryte av ett eller annet slag i dag. enten Bali eller tikkamasala. Spørs om gubben vil ha sterk eller ikke. Men ikke sikkert vi ender på det, jeg er så lei av å lage mat om dagen så har ofte blitt brødmat istede.
erteposen + 4 Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 En syndig middag:) Steker kyllingfilet på sterk varme slik den blir gyllen i en blanding av smør og olje. Skrur ned temperaturen, tilsetter smør og gyldner finhakket sjarlott og fersk sopp i. Heller over fløte og tilsetter massevis av pepper og litt soyasaus. Lager potet og pastinakkstappe, og serverer brokkoli til.
3småtroll♥ Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Her blir det hjemmelaget medisterkaker, poteter og grønnsaker tror jeg. Må inrømme at jeg ikke hadde tenkt på middag før jeg så denne tråden:) Men medisterdeig har jeg i fryseren og barna her elsker det! Jeg skal ut å spise pizza med mammaer i klassen til eldste i kveld så er jo kanskje derfor jeg ikke har tenkt på middag;=)
flypapir Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Jeg er alene med ungene idag, så her blir det fiskekaker i brun saus med potet og gulrotstuing til..
Charlie´s angel Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Jeg skal ha haggis, men det er vel ikke akkurat aktuelt for deg I morgen skal jeg lage Chilli con carne
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Har ikke tenkt på det enda, blir nok noe lett da vesla har spydd store deler av natten og ikke er helt pigg og jeg er super kvalm..
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Haggis?? Her blir det sylte og lefse, medisterkaker og julepølse:-) naaaaaamm
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 ja jeg vil å hvite hva haggis er
Cat.68 Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Det står mellom tacokjøttboller eller spagetthi og kjøttsaus. Får se hva jeg gidder når det nærmer seg.
Mammaen til Isak Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Er ikke Haggis fra scottland da? innvoller? hehe
2smågull Skrevet 2. desember 2009 #14 Skrevet 2. desember 2009 her tror jeg det blir lasagne! ikke så mye å velge i i huset!
♥♥♥ Skrevet 2. desember 2009 #15 Skrevet 2. desember 2009 vi skal ha medisterkaker, poteter, brun saus og makaronistuing. Mann og storebrors absolutte favorittmiddag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå