Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag idag da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal finne på,trenger noen ideer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vurderer å lage lasagne, har tatt opp kjøttdeig fra frysern...

Men må se hvor lang tid julegavehandlingen med svigermor tar før jeg bestemmer meg! =P

Skrevet

Tror det blir kyllinggryte av ett eller annet slag i dag. enten Bali eller tikkamasala. Spørs om gubben vil ha sterk eller ikke.

Men ikke sikkert vi ender på det, jeg er så lei av å lage mat om dagen så har ofte blitt brødmat istede.

Skrevet

En syndig middag:)

Steker kyllingfilet på sterk varme slik den blir gyllen i en blanding av smør og olje. Skrur ned temperaturen, tilsetter smør og gyldner finhakket sjarlott og fersk sopp i. Heller over fløte og tilsetter massevis av pepper og litt soyasaus.

Lager potet og pastinakkstappe, og serverer brokkoli til.

Skrevet

Her blir det hjemmelaget medisterkaker, poteter og grønnsaker tror jeg. Må inrømme at jeg ikke hadde tenkt på middag før jeg så denne tråden:)

Men medisterdeig har jeg i fryseren og barna her elsker det!

Jeg skal ut å spise pizza med mammaer i klassen til eldste i kveld så er jo kanskje derfor jeg ikke har tenkt på middag;=)

Skrevet

Jeg er alene med ungene idag, så her blir det fiskekaker i brun saus med potet og gulrotstuing til..:)

Skrevet

Jeg skal ha haggis, men det er vel ikke akkurat aktuelt for deg :P

I morgen skal jeg lage Chilli con carne

Skrevet

Har ikke tenkt på det enda, blir nok noe lett da vesla har spydd store deler av natten og ikke er helt pigg og jeg er super kvalm..

Skrevet

Haggis?? Her blir det sylte og lefse, medisterkaker og julepølse:-) naaaaaamm

Skrevet

ja jeg vil å hvite hva haggis er :)

Skrevet

Det står mellom tacokjøttboller eller spagetthi og kjøttsaus. Får se hva jeg gidder når det nærmer seg.

Skrevet

Er ikke Haggis fra scottland da? innvoller? hehe :)

Skrevet

her tror jeg det blir lasagne! ikke så mye å velge i i huset!

Skrevet

vi skal ha medisterkaker, poteter, brun saus og makaronistuing. Mann og storebrors absolutte favorittmiddag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...