Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Har dere hørt om han skuespilleren som heter Blair Underwood? Dere børe lese boka som han skrev for noen år siden som heter "before i got here". Han har dratt rundt til forskjellige barn som husker ting fra før de levde og fra tidligere liv osv... der skriver han blandt annet om at noen av barna sier de valgte de foreldrene de ville ha, og de som trengte dem mest, fikk grøssninger da jeg leste den... anbefalt
Lilleleen Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 takk for anbefaling ) Den skal jeg sjekke om de har på biblioteket her )
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Selv om det er en fin tanke er virkeligheten altfor pervers, en slik tanke gir i beste fall kun kvalmefornemmelser.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Huff..... ja...muligens en fin tanke!! Men hva med de barna som blir abortert, har de å valgt foreldrene sine??
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Eller de som blir utsatt for omsorgssvikt. Har de valgt dette selv? Jeg synes tanken om at alle barn er uskyldige og fortjener det beste er finere. Selv om virkeligheten absolutt ikke oppfyller dette for alle.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Snakk om å ikke se skogen for bare trær da. Dere leser en ting, men tenker ikke videre særlig langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå