Uro4 Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Vi skal kjøpe ds bestemor ds spill Men, det er to sett besteforeldre til som lurer..... hun har skøyter og ski.
Ksenia & Anjem Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 bergans barnehagesekk hello kitty leker /klær medlemskap i OBOS eventyrbøker fisher price laptop god parkdress ullklær littlest petshop leker filmer
3småtroll♥ Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har en jente på 7 og en som blir 6 i januar. Det som gjelder der (utenom ds....) er feks Go go pets (små marsvin eller hamstere som lager lyder og går rundt) Koster 100,- og du får kjøpt div ting til de som koster fra 129- 250,- Polly Pocket Pet shopper "sminke" og dil-dall fra HM (smykker, strikk, spenner....) Ordentlig kjelke Slike perler som du sprayer vann på for å feste de (husker ikke hva de heter) Får kjøpt masse forskjellig utstyr til det i mange prisklasser... Var det jeg kom på i farten;)
camilla^ Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Her i huset går det i Bagugan om dagen, samt pollypocket og pet shop. Det er igrunn de tre tingene som blir lekt mest med. Playmo har vi masse av og en unge som ønsket seg til jul og får. De 3 her i huset har dyreklinikker, stall og litt mer jenteting. (samt mine gamle ting som er mer gutteting, og alt blir lekt med enten bare playmo eller med polly pocket dukkene til) Vi utvider spill hylla vår i julen, for vi har fått skikkelig spill dilla om dagen. Det er så masse forskjellige spill, og på Extra leker så er det kjempe billig om dagen, så vi har fått mange spill for nesten ikke noe. Om hun ikke har akebrett er jo det noe å ønske, finnes så mange forskjellige.
Uro4 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2009 takker for mange gode tips... Pet shop polly pockets pc var bra tips.. de perlene som du sprayer på: HATER DE..hehehe...Så det kommer jeg ikke til å ønske til henne. Go go pets hadde jeg ikke hørt om før..sjekke ut. Ulltøy var flott tips
Uro4 Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2009 spill ja.. stigespillet har vi ikke og det spiller hun i bhg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå