Gjest Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg leser fremdeles tegneserier som voksen. Ikke ofte, men innimellom kan jeg godt kose meg med Astrix eller Donald. Flere?
erteposen + 4 Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg elsker tegneserier!!! Modesty Blaise er favoritten, men Fantomets krøniker er også godt selskap. Rabinerens katt gir jeg i julegave i år, og så elsker jeg Sandman. Og mye, mye annet..
camilla^ Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Ene ungen i huset har begynt å abbonere på Donald, så det leser jeg når jeg har tid. Meg og gubben var ikke så vanskelige å be når hun kom å spurte for å si det slik. Gubben kjøper astrix av og til, men han har de fleste. Han samlet før så vi har masse, som ungene snart har slitt ut. Kollektivet har vi begynt å lese litt i rykk og napp. Minste ungen syns det er så morsomt uten at hun skjønner stort av det, så hun vil ofte kjøpe. Gubben kjøper også spiderman til tider, også av en grunn at minsta syns det er morsomt. Da har han en grunn til å kjøpe syns han.
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Leser Fables, Nemi, M, Kollektivet, Pondus, Herman Hedning fortløpende. Tegneserier er gull.
prekæs Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Jeg leser pondus og har både den serien og Tommy og tigern komplett. Da mener jeg tegneseriebladene.
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Mmmmm Pondus og Nemi. Det er det lenge siden jeg har lest. Kanskje jeg skal skaffe meg de siste bladene tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå