Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har veldig lyst til å kunne gjøre noe med det jeg mener er en gave for meg. Jeg vil gjerne hjelpe andre mennesker, gi veiledning i livet ved å legge kort for dem og bruke mitt "syn". Jeg vet da ikke om det finnes en stor mulighet å jobbe som klarsynt. I mitt hjerte føles dette som det rette å gjøre i livet, det gir meg en stor lykkefølelse å tenke at jeg kan kanskje jobbe som synsk. Men hvordan går jeg fram? Jeg må jo leve på dette også??
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Kan du ikke bare "se" hvordan du skal gå fram da!?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Det er ikke bare å "se" sånnt, jeg tenker mer på forslag til hvordan jeg kan gå fram.. Lage hjemmeside? Aner ikke..
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Det er jo mange mennesker som leter etter veiledning i vaare dager, saa selv uten noen gave hadde du sikkert kunne klart aa leve av en "livsveiledende" virksomhet. Kanskje du skal begynne med bekjente og opparbeide deg et rykte?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har jobbet med dette på fritiden de siste 5 årene og har lært meg veldig mye fra mange som har disse gavene. Jeg har tenkt mye på å opprette en blogg eller hjemmeside. Vil gjerne hjelpe folk uten å ta betalt for det sånn jeg får mer erfaring, kanskje en dag kan jeg jobbe med mer som et "yrke"
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 I første omgang ville jeg kanskje tatt kontakt med noen som allerede jobber med dette og spurt om råd. Jeg tror det er vanlig å gå i lære for utvikle evnene sine også. Men vær veldig nøye med hvem du samarbeider med for det finnes mye useriøst der ute. Prøv Elisabeth ved team eth. Hun er seriøs og dyktig
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Koselig da En hjemmeside er ikke dumt. Kanskje med en funksjon hvor folk kan sende deg spoersmaal og/eller bestille time til konsultasjon. Det er jo mulig aa ta konsultasjoner over skype for eksempel slik at du kan "treffe" folk over hele landet. Jeg kunne vaert din foerste kunde, for jeg trenger aa diskutere yrkesvalg videre med noen utenforstaaende som ikke har saa mange formeninger om meg fra foer av :-D
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Ja det høres ut som en god ide, det med skype feks. Jeg tenker opprette blogg idag, har en venninne som har lang erfaring på dette feltet som ønsker å hjelpe meg med å lage hjemmeside/blogg. Tenker først kanskje starte et blogg der jeg kan feks legge ut forskjellig informasjon, kanskje noe som "dagens" kort osv. hjelper gjerne de som trenger veilledning her inne:)
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Kort kan jeg legge selv Men hvis du bestemmer deg for aa begynne med en mer "veiledende" virksomhet kan du sende meg en pm saa tar jeg gjerne en time paa skype over jul en gang. Lykke til da! Det er morsomt med mennesker som toer foelge sine droemmer.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Takk da legger jeg ut en link her når jeg får opprettet blogg/hjemmeside:) Går under navnet Della:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå