tikktakk Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hei. noen som har vintersko til sine barn vra din Sko eller Øknomisko? eller er det så MYE bedre å kjøpe på Eurosko? trenger noe varmt og godt til min gutt på 5år - ble plutselig kaldt ha en fin dag.
Lene~mor til tre Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har kjøpt sko begge steder, de hos eurosko synes jeg har litt bedre kvalitet og varer litt lengre menn ellers er de like bra synes jeg. Dem ungene har nå kjøpte jeg på obs og de har de for andre år på rad nå, så obs sine sko er jeg veldig fornøyd med og de koster jo halvparten av de på eurosko o.l
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 økonomisko, har funket bra for meg, de årene jeg kjøpte det til barna.... hadde vi hatt det her vi bodde nå, hadde barna fortsatt hatt sko fra dem.... Skoene blir uansett ikke brukt mere enn 1 .sesong, det holder lenge for meg...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 I år kjøpte vi vintersko til sønnen på G-sport. Veldig fornøyd med dem.. Som Happy sier så varer skoene en seson allikevel. Det som er viktig for meg er at skoene passer foten til sønnen, og dem holder han tålig tørr på beina og at han ikke fryser. Utenom det spiller merke ingen rolle for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå