Piipii Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Dere som har bestilt fotball tur på nettet, hvor har dere gjort det? Og hva betalte dere?
Salto&lille flikkflakka Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Hei Vet ikke hvilket lag det er snakk om, men ta en titt på fotballturer.no
Rotekoppen88 Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Jeg søkte endel i sommer for jeg skulle kjøpe til sambo i 30 årsgave. Da fant jeg ut at www.fotballnorge.no var de billigste på den kampen vi sku ha biletter. Tottenham - Arsenal. Betalte 8400 for biletter til kampen og tre netter i et ganske bra hotell sentralt i london.
Piipii Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg vil helst ha til Man Utd - Aston Villa eller motsatt. Fant en side her: http://www.steveperryman.no/ og der lå det på litt under 3000 så det var ikke så ille. 8400 shit, det var jo sinnsykt dyrt da. Nei så mye hadde jeg ikke tenkt å bruke på han til jul hehe
Mom2Two Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 reiseshop.no Veldig bra service, og ting fungerte perfekt. Vi måtte bruke selskap, da vi måtte på en spesiell kamp som det var umulig å få tak i billetter til. Hvis ikke hadde jeg fikset selv. Det er ikke noe komplisert. Men vi reiste firesammen og det var viktig for oss å sitte sammen på kampen (reiste med barn), og det får man ikke til om man kjøper billetter på svartebørsen eller tilfeldig på nett. Betalte vel ca. 9500 kr for 1 voksen og 1 barn for fotballbilletter og 3 netter på hotell. Dette var London. Flybilletter bestilte vi utenom. Brukte SAS denne gangen. Husker ikke om jeg bestilte via ebookers.no eller sas.no
Emma&Adrian Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Hei. Jeg reiser til manchester i januar på kamp. Jeg og samboeren min bestilte på fotballturer.no. Hele turen med fly,hotell og kampbilletter kom på ca 9000 for oss begge.
Piipii Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2009 Så dyrt det er da. Jeg bestilte nå, det kom på 3000 kr ink fly. To netter på hotell, fokost og billetter til kampen:)
Emma&Adrian Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Oi! Det var billig! Hvor bestilte du?
Piipii Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2009 Her bestilte jeg: http://www.steveperryman.no/sok.aspx?LeaugeId=1&TeamId=236 2800 for turen Og så bestilite jeg fly igjonnom rayanair til den rette sum kr 100 kr hehe
Emma&Adrian Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 WOW!! Det skal jeg huske til neste fotballtur jeg skal bestille!
Piipii Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2009 Ikke sant, fikk tipset av en kompis, så var bra det;)
Mom2Two Skrevet 2. desember 2009 #12 Skrevet 2. desember 2009 Noen kamper er jo dyrere enn andre, noen lag er mer populære og vanskelige å få billetter til osv.
Libido- Skrevet 2. desember 2009 #13 Skrevet 2. desember 2009 Da har jeg bestillt tur til Manchester til meg og mannen i April. Han fyller 30 =) Bestillte på guidetravel.no De var mye billigere enn fotballturer og steweparryman. Ble 5180 for oss to med to overnattinger og biletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå