Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har bestilt fotball tur på nettet, hvor har dere gjort det?

Og hva betalte dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Vet ikke hvilket lag det er snakk om, men ta en titt på fotballturer.no :)

Skrevet

Jeg søkte endel i sommer for jeg skulle kjøpe til sambo i 30 årsgave. Da fant jeg ut at www.fotballnorge.no var de billigste på den kampen vi sku ha biletter. Tottenham - Arsenal. Betalte 8400 for biletter til kampen og tre netter i et ganske bra hotell sentralt i london.

Skrevet

Jeg vil helst ha til Man Utd - Aston Villa eller motsatt.

Fant en side her: http://www.steveperryman.no/ og der lå det på litt under 3000 så det var ikke så ille.

8400 shit, det var jo sinnsykt dyrt da. Nei så mye hadde jeg ikke tenkt å bruke på han til jul hehe

Skrevet

reiseshop.no

Veldig bra service, og ting fungerte perfekt. Vi måtte bruke selskap, da vi måtte på en spesiell kamp som det var umulig å få tak i billetter til. Hvis ikke hadde jeg fikset selv. Det er ikke noe komplisert. Men vi reiste firesammen og det var viktig for oss å sitte sammen på kampen (reiste med barn), og det får man ikke til om man kjøper billetter på svartebørsen eller tilfeldig på nett.

Betalte vel ca. 9500 kr for 1 voksen og 1 barn for fotballbilletter og 3 netter på hotell. Dette var London.

Flybilletter bestilte vi utenom. Brukte SAS denne gangen. Husker ikke om jeg bestilte via ebookers.no eller sas.no

Skrevet

Hei.

Jeg reiser til manchester i januar på kamp. Jeg og samboeren min bestilte på fotballturer.no. Hele turen med fly,hotell og kampbilletter kom på ca 9000 for oss begge.

Skrevet

Så dyrt det er da. Jeg bestilte nå, det kom på 3000 kr ink fly. To netter på hotell, fokost og billetter til kampen:)

Skrevet

Oi! Det var billig! Hvor bestilte du? :)

Skrevet

WOW!! Det skal jeg huske til neste fotballtur jeg skal bestille! :D

Skrevet

Ikke sant, fikk tipset av en kompis, så var bra det;)

Skrevet

Noen kamper er jo dyrere enn andre, noen lag er mer populære og vanskelige å få billetter til osv.

Skrevet

Da har jeg bestillt tur til Manchester til meg og mannen i April.

Han fyller 30 =)

Bestillte på guidetravel.no De var mye billigere enn fotballturer og steweparryman.

Ble 5180 for oss to med to overnattinger og biletter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...