Gå til innhold

Leke laptop til gutt 4 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil anbefale et merke? Ser at det finnes flere forskjellige, blant annet Fisher Price, Disney (Mikke Mus klubbhus) samt et par andre som jeg ikke husker. Noen som vi dele erfaringer med hva som er bra eller ikke bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Storebror her fikk dette til jul eller bursdag sist. Han er 5.5 år nå. Det var kjempestas i begynnelsen, men har dabbet litt av sånn det gjør med de fleste leker. Tar den frem i ny og ne nå. Han fikk Fisher Price mener jeg å huske.

Skrevet

Her fikk faktisk gutten min i fjor jul, og han er bare 2,5 år nå :P MEN den har han brukt den hele tiden, har ikke lagt den borte en eneste gang. Og nå kan han hele alfabetet :) Han har Fisher Price.

Skrevet

Fisher price sin har vi, og den er artig..se deg litt rundt omkring,,kan spare inn noe på prisen

Skrevet

Takk for svar dere! Tar gjerne imot flere tips om det er noen som har andre merker. Positive og negative erfaringer :o)

Skrevet

Vi valgte å heller la han overta en gammel ordentlig laptop vi. Den koser han seg masse med. Han spiller pc-spill for barn. Øver på å skrive/leker ,med bakstavene, lager kunst i Paint og lærer samtidig masse om hvordan pc, tastatur og mus brukes.

Synes dere skal tenke på det i stedet når han er så stor som 4 år. Tror ikke den lekelaptoppen blir populær særlig lenge når han er så stor.

Skrevet

Du sier noe der, men vi har ingen gammel lap top og skal ikke kjøpe ny med det første.. :o)

Skrevet

Vi har Fisher-Price Laptop Fun 2 Learn til vår 4 åring.

Han er veldig glad i å leke med den, og har blitt knallgod på å gjenkjenne bokstaver og hva de står for osv. etter han fikk den.

Det eneste som irriterer meg veldig er at bokstavene på tastaturet står i alfabetisk rekkefølge, istede for et QWERTY tastatur.

Jeg ser at han kan bokstavenes plassering utenat, og tenker at han kunne blitt kjempeflink på å skrive om han faktisk lærte det ordentlige

:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...