Gå til innhold

14 dager uten...


mitt 4.barn har kommet

Anbefalte innlegg

...bæsj!! Første to måneder var det bæsjebleie ved hvert stell. Så ble det ca annenhver dag. Nå har det gått 14 dager siden siste bleie.

 

Han får kun morsmelk, og det er visst ikke noe som heter forstoppelse hos fullammede barn. Men jeg blir jo litt bekymret likevel jeg da...

 

Noen som har noen gode råd for å lure bæsjen ut?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper den er kommet nå da..?

Ja, det er nok helt normalt, men jeg kjenner at jeg ville vært like bekymret som deg. Uff, man tenker jo på den lille magen som jobber med alt som er kommet inn... Men så lenge han ikke virker som han har vondt, så går det nok sikkert bra.

Vet ikke hva som er godt råd på et fullammet barn, ville ellers foreslått sviskesaft. Du har sikkert forsøkt å massere han på magen og å stryke? Nei, jammen om jeg vet, men håper det kommer noe snart da - for begges skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hvordan du har det, selvom det bare gikk en uke mellom bæsjebleiene her i gården, så var jeg bekymra. Ettersom jeg har skjønt så er dette helt normalt. Og det er ikke sånn at babyene lagrer på all denne bæsjen, men at de rett og slett gjør seg nytte av all melka de spiser, sånn at det ikke er noe igjen til bæsj :oP Jeg forsøkte å massere magen litt i sirkel med klokka. Også klemte jeg litt forsiktig på magen henner bare for å kjenne at hun ikke hadde vondt og at den var stram, men lille snupp virka helt upåvirka hun.

 

Hvis det drøyer mye lenger ville jeg nok forsøkt med et par teskjeer sviskesaft, evt ringt hs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen bæsj, men han er i grei form han. Litt småsutrete i morges kanskje... Snakket med hs i går, skal ikke være bekymret for bæsjen; den kommer når den kommer:) Håper det blir snart da... Har forresten prøvd med en teskje malt. Kanskje jeg skal prøve med sviskesaft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...