2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Har programmert fast opptak av Akutten. Men denne ALLER siste episoden må jo ha vært en dbl.episode - for opptaket stoppet før det var ferdig : O Kan jo ikke gå glipp av siste episoden!! Noen som vet om reprisen de sender søndager er sist sendte, eller gamle episoder??
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2009 Denne skulle ikke på krangle : /
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Ja, var dobbel. Og om det er noen trøst - utrolig kjedelig. Vet ikke hva som går på søndag.
2jenterog1guttmennåerdslutt Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 Ja det halvparten jeg så var ganske dull, hadde forventet de skulle avslutte med en skikkelig salutt-episode.. Derfor jeg tenkte andre halvdel kanskje var nedre, men forstår det var like kjipt.
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Påfallende lite futt, dessverre. Kanskje vanskelig å få til noe som funka, men jeg synes i alle fall at det var lite vits i, bare trukket ut i det uendelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå