Let's hear it for the boys! Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Har de siste dagene lagt merke til at det kommer en del lysebrunt utflod, ala det som kommer den siste dagen av en menstruasjon. Ser det tydelig i trusa, men aldri når jeg tørker meg etter dobesøk. Er dette noe å tenke på? Sorry for motbydelig innlegg :/ Er forresten 36+0 i dag.
lykkeligmor til to<3 Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 hmmmm, kan det være at det er litt blod i utfloden din??
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 Tanken har slått meg, men dette har jo vart en stund. Kanskje et par uker, kanskje mer. Er ikke helt med om dagen, så tidsbegrepet er litt svekket Hehe. Blir litt nervøs...
lykkeligmor til to<3 Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Jeg ville ringt jordmor og spurt, det kan ikke skade:O) så slipper du å gå rundt og være engstelig også) Hun er heeeelt sikkert vant til værre spørsmål enn som så!!
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2009 Nå måtte jeg selvfølgelig google (idioten!), og brunt utflod KAN være tegn på truende prematur fødsel! Eh... Tror jeg ringer JM, bare for sikkerhets skyld.
lykkeligmor til to<3 Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 gjør det du:O) lykke til!!! ser du er høygravid, så det går nok bra iallefall:O) klem
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2009 Hmf. Tlf på helsestasjonen er ubetjent i en time nå. Kan jeg ringe føden for dette? Kan jo alltids vente, men allikevel...
lykkeligmor til to<3 Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 det bør da vel gå bra det? regner med de kan gi deg svar på det meste der, og jeg er heeelt sikker på at de viser forståelse for bekymrede, gravide som ringer:O) det bør de iallfall!! ring føden om du føler for det du:O)
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2009 Ringte føden, men hun mente at jeg måtte snakke med min personlige JM. Får ringe opp igjen etter lunsj. Hun jeg snakket med syntes uansett at det hørtes veldig uskyldig ut. Må nok roe nervene litt. Hehe.
Annikka Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 Det har nok vært en blødning på et eller annet tidspunkt i det siste. Brunfargen betyr bare at det er gammelt blod som kommer. Små mengder gammelt blod kan ligge litt her og der i kriker og kroker der inne, og renne ut over litt lengre tid. Hvorfor du har blødd i første omgang vet jeg selvfølgelig ikke, men alltid lurt og spørre fagfolk, da, -som du jo også har gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå