Gå til innhold

Utbetaling av foreldrepenger..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når dem kommer denne mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her skjønner jeg ingen ting, men nå får ikke jeg de pengene så er ikke inne i hvordan de betales ut.

jeg skriver av nav sin side :

 

foreldre- og svangerskapspenger.

trekkfrie periode: 1-15 des.vanlig trekk:15-31 des.

utbetalingsdato: 01,03,10,16,18,22 og 24 des.

Skrevet

ja jeg skjønte ikke så mye av den jeg heller :(

Skrevet

prøv å ringe.. skjønner ikke mye av den oversikten jeg heller desverre!!

Skrevet

Dette vil i at det er halv skatt i desember. Perioden 1-15 des er det ikke skattetrekk og 15-31 er det skattetrekk.

Man vil få utbetalt en av de følgende datoene ovenfor. Jeg bruker å få i slutten av måneden og vil sannsynligvis da få utbetalt 22 eller 24 des.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...