**Frøken84** Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Noen som vet når dem kommer denne mnd?
* 5 om dagen * Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 her skjønner jeg ingen ting, men nå får ikke jeg de pengene så er ikke inne i hvordan de betales ut. jeg skriver av nav sin side : foreldre- og svangerskapspenger. trekkfrie periode: 1-15 des.vanlig trekk:15-31 des. utbetalingsdato: 01,03,10,16,18,22 og 24 des.
**Frøken84** Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2009 ja jeg skjønte ikke så mye av den jeg heller
Elin snart mamma til 3 Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 prøv å ringe.. skjønner ikke mye av den oversikten jeg heller desverre!!
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Dette vil i at det er halv skatt i desember. Perioden 1-15 des er det ikke skattetrekk og 15-31 er det skattetrekk. Man vil få utbetalt en av de følgende datoene ovenfor. Jeg bruker å få i slutten av måneden og vil sannsynligvis da få utbetalt 22 eller 24 des.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå