Gå til innhold

Nå setter jeg inn støtet!!


Trille me en liten en i magen

Anbefalte innlegg

Er 9 dager på overtid, temmelig lei og bekymret! Kommer dette aldri igang av seg selv....?

Har derfor i dag fått time hos jm - ber inderlig om at hun vaginalundersøker meg (selv om jeg egentlig ikke liker tanken).

Pluss at jeg i morgen har fått time til akupunktur og fotsoneterapi.

NÅ gjør jeg alt jeg kan for å få dette igang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer den.. jeg lærte i ¨går å massere akillesscenen og trykke kjempehardt på en punkt under storetå, pluss trykke neglen inn rett ved siden av lilletåneglen og presse til det gjør vondt. Forsøkte alt dette her i går, men ingen virkning. Men i dag har jeg tenkt til å teste en spiseskje med lakserolje, det funket ikke sist, men jeg prøver igjen. Tar bare en spiseskje denne gangen, så får vi se:) Lykke til til deg, og hold meg oppdatert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Føler med dere! Jeg var hos jordmor på mandag og hun undersøkte meg vaginalt og tøyde meg til et-par cm. Ringte henne idag og fikk henne til å gjøre det igjen, og denne gangen var det 4-5 cm åpning og veldig modent. Hun kunne kjenne hodet og flytte på det...!! Hvis bare disse riene kunne komme skikkelig igang så var det starten på slutten!!:) Har også vært til modningsakupunktur hos en dame og det hjelper på både avslapning og energi, for min del i alle fall!

Fullmåne i natt, jeg håper og tror at nå er det min tur!!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he.... nå er vi bra desperat!!

Det er godt vi har hverandre....

Var hos jordmor, ble "strippet". Hun kunne fortelle at det var rimelig umodent:(

Får håpe akupunkturen i morgen er med på å forberede kroppen på det som snart skal skje, uansett om det skjer naturlig eller om jeg må settes igang!!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...