togutter Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Hvor mye større er duo bagen? Og kan den sammenlignes med emmaljunga bag? Er ute etter ny vogn med stor bag, får nesten ikke plass til voksi + baby i vogna jeg har nå.. Og det er leeeenge igjen av vinteren.
MammanTilEmma❤ Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 vat ikke om den kan samenlignes siden jeg ikke vet hvordan emmaljunga bagen er. men vi kjøpte simo duo å ikke kombi pga at hun skal ligge i den hele vinter å da må man ha voksipose. å her er det god plass til både pose å baby:-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Liggemål innvendig bag Kombi: L=83 B=30 H=22 cm Duo: L=80 B=34 H=24 Der ser du at duoen er 4 cm bredere, mens kombien er 3 cm lengre.. (SIMO) Her er Emmaljunga sine mål: 79x33x20
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Vi har simo kombi.. Jenta som ble født i desember i fjor hadde ingen problemer med å få plass oppi voksiposen hele vinteren... Men nå vet jeg ikke hvor stor babyen din er! Men for oss var den mer enn stor nok :-)
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 HI, la ikke merke til nicket ditt, ser nå at du skal ha julebaby.. :-)
*smula* Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Bredden er vel så viktig når du skal ha vinterpose i bagen. Vi har Simo Duo og brukte bagen med god gammel voksipose i til pjokken var 8 mnd, og han var over gjennomsnittet lang.
Synnøve_Solbakken Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Med mindre du bor i 4.etg i blokk, så hadde jeg uten tvil valgt duo. Den er ganske mye romsligere. Selve vogna er lettere også, siden man ikke har begge vognene/innsatsene med samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå