curly sue Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Er 3. natta her nå, men håper virkelig det skjer noe snart... er forts ca 8-10 min mellom nå, men de er virkelig vonde, klarer ikke å sitte, må stå og puste ordentlig. Slimproppen har gått og hatt tegn.blødning. Begynner å bli mektig sliten og håper det snart er dags å reise på føden...
ღMaritpusenღ Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Begynner å komme ut av telling på antall våkenetter, men heldigvis ikke noen rier her i gården (ikke termin før 31 des). Lykke til, får håpe det blir fortgang på ting nå! ;D
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 du er ikke alene:) vannet har gått kl 3..og rier ca 9 min mellomrom..)) spennande..
curly sue Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 nå har jeg 3-7 min mellom og noen av de er virkelig kraftige, har akkurat ringt føden, og kunne gjerne komme inn til en sjekk, men er livredd for å bli sendt i retur;) Så tror jeg venter litt til... skulle ønske de var litt mer regelmessige, men det må være the real thing, er de alltid like regelmessige tro? Hvordan går det med deg da miriam?
Gjest Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 hei hei..er nå tilbake fra føden..det blev en jente til os:)12.58 på onsdag.. og du da?SKAL SRIVE OM FØDSELEN LIT SENERE
Hellobaby Skrevet 5. desember 2009 #6 Skrevet 5. desember 2009 Curly sue! Har du hatt tre døgn med ordentlige rier? Jeg har hatt fem rier på en time nå, som varer i 15-20 sekunder og håper de skal ta seg opp. Men hvis man kan gå i tre døgn, trenger jeg kanskje ikke å belage meg på å reise inn til sykehuset på en stund enda? Hvor lenge er det vanlig å gå med rier når man er andregangsfødende egentlig? :-) Masse lykke til!
curly sue Skrevet 5. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2009 det kom da en liten prins til slutt:)) Kl på formiddagen 2.des. Nå er vi vel hjemme igjen. riene mine blei aldri særlig regelmessige, men skal si de var vonde nok.... riene mine beg. nått til man og var da omtrent 10 min på natta, dzbbbet av på dagen, samme neste natt, men vondere, og dabbet helt av på dagen. Siste natta var de heftige, men altså ikke så regelmessige, beg ordentlig da ca kl 01 på natta, og holdt på frem til kl14. De dabbet også av en del etter jeg kom på føden, men fikk etterhvert beskjed om å stimulere brystvortene mine, og da skal jeg si det blei fart på sakene!!Anbefales til alle som går med smårier;) Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå