Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #1 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har gått på cipralex to perioder de siste 3 årene pga depresjon. Har klart meg fint uten det siste året, men nå har jeg gått på en skikkelig smell igjen. Innser at det beste for meg er å begynne på medisinen igjen, men det vil ikke samboeren min. Medisinen tar bort de dype dalene mine, men samtidig blir humøret mitt flatere og jeg blir litt likegyldig til omverdenen. Dette synes jo han er så trist og jeg skjønner jo det. Men jeg skyver jo mine nærmeste enda lengre unna nå pga depresjonen, og humøret er jo like svart som dagene her nord nå... Tror jeg kommer til å begynne på pillene igjen nå, men uten at sambo vet det. Han har uansett ikke forståelse for depresjonen, mener jeg må ta meg sammen osv, men det er ikke så lett når man er så langt nede som nå. Skulle jo for alt i verden ønske at jeg var helt frisk og at jeg klarte meg uten cipralex, men det vil jo bare være en periode til jeg klarer å komme meg litt ovenpå igjen.... Vet ikke helt hvor jeg skulle med dette innlegget.. Bare noen tanker i denne søvnløse natten..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Jeg har også gått på cipralex i perioder med bra effekt. Heller flate ut litt enn å ha de dype dalene, ja. Gjør det for deg selv, du -hvis samboeren din viser så liten forståelse, vil han sikkert ikke merke stort til det. Man skal kunne slippe mørket nå i disse gledelige juletider. Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå