Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jeg og typen min har fått kjønnsvorter, begge to.. Jeg har ikke vært utro, han sier han heller ikke har det.. Så det jeg lurer på er om munnsår kan føre til kjønnsvorter? Jeg er plaget med munnsår, spes om vinteren, og gav kjæresten min oralsex en gang jeg hadde det..Kan smitten kommer herfra, eller er det mest sannsynlig at han har vært utro?
Gjest Månefuglen med twins Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Dere kan jo ha fått det før dere møtte hverandre.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Condylomer/kkjønnsvorter kan være uten spor i mange år, før en får utbrudd. Mest sannsynlig har en av dere hatt det tidligere, men med svakt utbrudd uten at en har merket det. Condylom og herpes er jo ikke det samme, men begge deler er virus som en mest sannsynlig har for resten av livet..... Munnsår kan gi herpes nedentil ved munnsex under utbrudd. Men det kan ikke gi kjønnsvorter.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 ingen av oss har hatt det før.. Og vi har vært sammen i over 2 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå