Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Gir dere forhåpentligvis et smil eller to:) Ludvig, 5 år: Damer blir hete i overgangsaldren. Det dampet av mormor da hun kom inn i den. . Anne Elise, 9 år: Min farmor ble vrien i overgangsalderen, men hun kom seg igjen en uke før hun døde. . Siri, 9 år: Mannen slutter aldri å lage celler, men kommer i en slags alder han også. Den kalles panikkalderen. . Stine, 9 år: Når man er sånn førti eller femti år, slutter damene å legge egg. Det vil si at de ikke lenger kan produsere folk. Hekkingen begynner sånn i fjortenårsalderen og varer helt til middelalderen. . Pål, 7 år: Noen gamle damer har bart, men det er ingen vits i å si det for de bare reagerer. . Kjartan, 5 år: Gamle jomfruer vet ikke helt hvordan menn skal brukes. . Marte, 8 år: Gamle jomfruer er damer som har hornhinna i behold. . Siw, 10 år: Gamle folk kan ikke lenger få barn fordi de har tørket opp innvendig, og babyer må jo ha vann mens de gror. Heldigvis, sier nå jeg, for ellers kunne man jo risikere at besteforeldrene fikk massevis av onkler og tanter som kanskje ble yngre og yngre. . Martin, 9 år: Bestemødre har veldig store behåer. De er så store at jeg får hele rumpa og to knær inn i den ene rundingen. I den andre kan broren min sitte. . Kaja, 7 år: På mormorer er liksom puppene dobbelt så synlige. Det er fordi de har melket så mange familiemedlemmer. . Heidi, 6 år: En bestemor er en som hele slekten har kommet ut gjennom. Da er det ikke så rart om hun blir litt slaskete i skinnet! Ha en strålende onsdag:)
Superlis Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Takk for denne klatten:)) Har humret masse over disse sitatene i dag. Har hatt en fin onsdag...håper alle dere andre også har det bra:))
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 3. desember 2009 #3 Skrevet 3. desember 2009 hehehehehe ;o) denne skal jeg gjemme å lese for mamma =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå