Gjest Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jobber som ass.butikksjef på en coop butikk,men drømmen min er at når minsten blir 5 så vil jeg studere til farmasøyt eller bioingeniør...har ikke bestemt meg enda:)
Ugl@ Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Er sykepleierstudent, valgte dette studiet fordi jeg liker å jobbe med mennesker, har interesse for helse og ser mange spennende muligheter videre etter denne utdannelsen. At lønna ikke er den høyeste er ikke så viktig for meg, den er grei nok til at vi kan leve greit på den, og jeg er uansett sikret jobb og en inntekt.
fox`y Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Jeg er omsorgsarbeider men jobber som assistent i barnehage:) Trives kjempe godt med d. kan ikke jobbe turnus pga mannen som er sjømann. men før jeg fikk gutta jobbet jeg med psykisk utviklingshemmede barn og unge, trivdes kjempe godt med d også
thessi og lillemor Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Holder på med master i litterær oversettelse. Valgte det fordi jeg elsker litteratur, og synes oversettelse er utrolig spennende. Muligheten for å jobbe hjemmefra (og freelance) fristet også. Liker tanken på å kunne legge opp dagene litt selv, og ikke ha fast kontortid.