Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 noen som har prøvd go123? Sitter å ser på hun derre Tina som har startet på den, og hun har visst god effekt av den. Jeg sliter veldig med å få i meg frokost, og ellers alle andre måltider. Så jeg vurderer å bestille meg dette så jeg får i meg næringsstoffene jeg skal ha daglig osv.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Hun ser større ut når hun står i morgenkåpa å tørker håret, enn da hun satt i t-skjorte på den forrige reklamen. I tillegg har de gitt henne en tragisk makeover. Fra å se ung og pen ut, ser hun ut som ei gammel kjerring med kjip kjerringsveis. Huff.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 He he, de skjønner visst ikke at det er dårlig reklame å style noen i feil retning, hun var jo mye finere før!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 jeg har prøvd slankemiddel. Det virker som regel ikke. Men det var ikke Go123. Det var 30Days. Vil du ta Go123 pga næringstoffer? Nei, nei nei kan ikke ta slankepiller for det vennen. Hvis du vil ha hjelp til bedre ernærlig og evt slanking, så oppsøk mennesker som kan dette, ikke en dum TV-reklame som vil selge produkter upersonlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå