vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Får han mindre appetitt når han driver og får tenner? Hadde grønn bæsj og vært veldig kløende gommer. Hatt en natt med våkning hver 2. time i hele natt.. Normalt?
Blind Gudinne Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Høres veldig kjent ut, ja. Frøkna her i huset har holdt på sånn hver gang det har kommet tenner. Må jo være ubehagelig å tugge på mat når tennene ligger å presser på.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2009 Han drikker jo mindre og mindre melk, bekymrer meg for om han får nok! (får mest flaske). Drakk 160 ml før, nå er vi heldige om vi får 140 ml en gang for dagen. Han er 4,5 mnd gammel.. Fikk grøt for første gang i dag da, og det gikk ganske greit ned.
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 helt normalt ja:) tenner er noe herk,min holder også på,han er 4 mnd.sugler som en gris,putter omtrent hendene inn i munnen,mindre appetitt og urolig på nettene.. Men dette er ingenting,bare vent til jekslene kommer..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2009 puh, gruer meg allerede! he he. Håper han sover bedre inatt ihvertfall! Var våken annenhver time inatt, så er litt sliten merker jeg! :-)
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 det forstår jeg godt...jeg har det også sånn nå.lillemann har allerede vært våken 4 ganger etter jeg la han:( Og så har jeg to unger til og den ene har feber og han våkner ofte pga feberfantasier.akkurat nå er mannen offshore,er så sliten at ser snart stjerner,så når han kommer hjem om 10 dager jeg han sikkert kvitkledde komme å hente meg..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2009 Uff, ja, har en mann som jobber på sjøen, så kan være ganske slitsomt ja! Skulle vel egentlig lagt meg nå som mini ligger og sover, og her sitter jeg på dib.. Men føler jeg må ha litt tid for meg selv på dataen også! Uff, ser ikke land lengre.. Men heldigvis er gubben hjemme for tiden, så kan få litt avlastning.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå