Gå til innhold

Noen med migrene her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere med? Jeg jobber innen forsikringsbransjen, men er så plaget med migrene at jeg skal over på yrkesrettet attføring. Jeg bruker migrene medisiner, men er utrolig plaget fordet. Ser at det er mange jobber jeg ikke funker i, men trenger litt tips og råd fra andre med disse plagene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har migrene, men klarer heldigvis å holde det nogenlunde i sjakk med å være nøye med mat og søvn, stort sett hjelper også medisiner, selv om det blir mye av det i perioder. Jeg jobber som sykepleier i turnus og det er vel ikke akkurat anbefalt for en med migrene...

 

Lykke til! :o)

Skrevet

Jeg har migrene, men er blitt bedre for hvert svangerskap faktisk.

Har en 8 til 16 jobb og som hun over her holder jeg migrenen i sjakk med å spise jevnlig og sove nok.

Rutiner i hverdagen er veldig viktig for meg for å slippe anfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...