Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har så ufattelig masse luft i magen! Er det noe som hjelper mot dette? Jeg går rundt og fiser heeeele tiden, og de lukter ikke akkurat blomster og ponnier for å si det sånn. Føler meg som en mann Og så lurte jeg på hvordan du måler symfysen??
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Spurte om det samme her for et par uker siden, men fikk ingen fornuftige svar. Lurer på om det er noe som "går"? Ellers gir halspastiller mye luft i magen, har jeg erfart. Var så irritert i halsen og gomlet halspastiller hele dagen. Magen stod ut som en ballong. Bedre nå.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Gå over til å bruke speltmel:) Det kan gi en roligere mage. Dette opplever hvertfall jeg:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 luft i magen har ikke altid med kostholdet å gjøre, enda mange kan påstå det.. det er mye som kan påvirke, hadde jeg vært deg, så hadde jeg forhørt meg med apoteket
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Unngå løk, kål, kullsyreholding drikke. Kutte ned på inntak av melkeprod. Mange kan få luft i magen hvis de spiser mye klementiner. Spise små, regelmessige måltider.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Imogas får du kjøpt reseptfritt på apotek. Det hjelper mot luft i magen, og kan trygt spises av gravide. Har spist disse selv og har dobbeltsjekket med apoteket før jeg tok de.
Himmel og hav Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Spis en ts karve, det kan hjelpe sånn reint midlertidig. Ellers så kan det være noe du spiser som gjør at du produserer mye luft. Hos meg er det rå paprika og hvetemel, så driv prøve- og feilemetoden en stund og se om det er noe som hjelper. Jeg holder en knapp på hvetemel, for jeg kjenner så mange som blir "luftige" av å spise det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå