Gå til innhold

Hva synes dere om Jesper Juul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest noen av artikklene hans, noe syns jeg er bra, mens andre ting er jeg uenig i.. :P Han er flink, selv om man kanskje ikke er enig i alt han kommer med..

Skrevet

Han har fått meg til å tenke over en del ting, og fått meg til å føle meg som en flinkere mor enn jeg først følte. For eksempel i artikkelen i Foreldre og Barn om hvordan barn overstimuleres og at ettermiddagene skal brukes til å lære om voksenlivet. Det gikk et lys opp for meg da.

Skrevet

Jeg syns han er veldig flink og klok.

Men jeg føler meg alltid som en dårlig mamma når jeg har lest noe av ham.

Slik han skriver får han det til å virke som hver minste detalj man gjør er med på å avgjøre utviklingen til bana våre. Og sånn er det vel antakeligvis også. En skremmende tanke at disse små er så formbare men ingen er perfekte. Han vektlegger jo det veldig selv og da.

Skrevet

Mye er bra, noe forstår jeg meg ikke på og andre ting er jeg helt uenig i :)

Skrevet

lurer noen ganger på om han egentlig har barn selv?!?...det høres jo veldig fint ut alt han sier, men de må være overmennesker de som klarer å følge opp alt han snakker om 24/7...........

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg synes han er flink og har mange gode tanker, men samtidig bærer han preg av at han selv bare har ett barn. Enkelte av "løsningene" hans er bortimot praktisk umulig å gjennomføre med flere barn og kun 24 timer i døgnet.

Skrevet

Signerer Filifjonka her! Synes også han har mye bra for seg, men en del av det er jo helt umulig å få til med mange barn... Men, han sier jo faktisk selv også at han ville blitt alvorlig bekymret dersom noen foreldre fulgte alle rådene og tipsene hans hele tiden, for det ville være unormalt å være så til de grader perfekte foreldre ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...