oopsidaisy:-) Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 sex annenhver dag frem til eggløsning,og vet dere venter jente? er utrolig spent på hva jeg har i magen,har to gutter fra før og mannen har en gutt fra før.tror d blir gutt da siden vi hadde masse sex:-)
shoqut Skrevet 2. desember 2009 #2 Skrevet 2. desember 2009 Ja jeg kan vel si ja på det...Vi venter sannsynligvis jente og var ganske "nøye" på det med sex annenhver dag:) Så det kan jo slå begge veier allikevel:)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 2. desember 2009 #3 Skrevet 2. desember 2009 Vanskelig og si... Har 2 jenter og 1 gutt fra før... Hadde sex hver dag...
oopsidaisy:-) Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2009 får vel bare smøre meg med en god porsjon tålmodighet,og vente til ultralyd:-) hadde jo vært veldig morro med en liten jente til guttene:-) men man skal være glad for at man i hele tatt kan bære frem barn og få friske barn,det er jo ikke en selvfølge.... er velkommen uansett hva det er:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå