Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Okey.. Ja i fjor var sønnen min plaget en rekke ganger på noen mnd. Da hadde han litt feber sånn på kveldene, men aldri mye. Men han var helt utenfor seg selv. Nå hadde han feber i helgen, men den er borte. Men han er ikke seg selv nå heller. Syns jeg kjenner han igjen fra hvordan han var i fjor. Spiser ikke heller. Men feberen har vært borte siden søndag. Lurer på om det er lurt med en crp? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Sønnen min hadde 10 halsbetennelser (streptokokker) og en lungebetennelse på ett år. CRP på 135. Kun lungebetennelsen ga feber. Ut med mandlene og fin ble han.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Oj.. Ja det var mye! Huff.. Må være vondt for dem.. Mandlene blir nok tatt her også. Da kan det nok være lurt å ta en crp i morgen da. Takk for svar!
flypapir Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Minsten her fikk påvist streptokokker på torsdag. Han hadde da vært uttafor i noen dager, men vi trodde det kom av tenner. Hadde litt feber innimellom, men aldri over 38. Han hadde ikke så høy crp da han fikk påvist streptokokkene, den lå på 39.
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Nei. Små barn er atypiske. Noen får faktisk lav kroppstempertur ved infeksjon.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Takk så mye for svarene ) Da blir det tur til legen i morgen. Ganske sikker på at det er halsbetennelse igjen da ja.. Men dere som har operert barna: Min sønn var veldig plaget i fjor. Var på nippet at dem ville ta dem, men de syns han var litt liten til å ta mandlene da (1,5 år). Men hvis han får flere halsbetennelser i år, blir dem tatt da mest sannsynlig? Han har jo nå blitt 2,5 år. Hvor mange anitibiotikakurer er bra for den lille magen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå