Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Dustete spørsmål kanskje, men har tenkt å kjøpe alle bleiepakker for "new born" før fødselen. Hvor lenge bruker babyen den aller minste typen bleier?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Til de ikke passer lengre... Vi begynte ganske tidlig med større bleier da han bæsjet seg opp i nakken... Større bleier holdt bedre på det enn de aller minste.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Det står på pakken, 2-4kg eller noe, husker ikke helt..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Mine har bare brukt den minste størrelsen på sykehuset, hjemme har vi kjøpt neste størrelse. Men mine unger har vært nesten 5 kilo ved fødselen da..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Ok, og bleier får man vel på sykehuset. Så jeg kan kanskje hoppe direkte på den neste størrelsen, trolig får vi ikke noen liten baby dersom vi ser på arv og slikt.
Gjest lillemamsi Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 min jente fikk de ikke på seg.. hun var akuratt 4 kg
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 Nettopp skiftet til støre å nå er hun to måneder:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå