Gå til innhold

Hei allesammen!


kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Her var det jammen stille. Er her fremdeles noen igjen her inne? Selv er jeg mest på småtroll, men titter innom regelmessig for å se om her er noen hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg titter inn innimellom, men er så lite aktivitet her at jeg ikke har skrevet noe. vet ikke helt hva jeg skal skrive om heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

småtroll?? hva og hvor er det?? jeg er innom og titter av og til her, men som dere sier så skjer det jo ikke så mye her. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

ja, har ikke vært her inne på evig tid nå..., har tittet noen ganger, men det har jo vært helt stille her.

Tiden bare raser avgårde for oss....

 

Ha en god førjulstid da jenter :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden flyr! Tenk at det er desember allerede, jeg føler jeg fødte i forrige uke hehe. Håper tiden slakker ned etterhvert, synes livet passerer litt. Hedda vokser og trives, har endelig oppdaget føttene sine og er helt forundret over de tærne ;-) Er så gøy med alle disse nye tingene som skjer. Nå er det snart 3mnd kontroll og vaksinering. Store jenta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesla har ikke oppdaget føtter eller hender hun... men hun har funnet ut at hun nesten klarer å hoppe/åle seg over kanten av vogna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tiden flyr og det er skikkelig koselig med disse små! Men jeg må si at jeg gleder meg til han blir litt større og kan være litt mer med i juleforbredelser...jeg gleder meg sånn til å bake med han, pynte tre, lage julekalender osv... ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...