Trolleliten Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 He, he jeg husker ikke helt hva man kan og ikke kan spise... Ikke er jeg sikker på hva slags kjøtt pinnekjøtt "er" heller....
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Pinnekjøtt er lam/sau. Det kan vi spise. Men husk at det er mye salt og vi kan lett få vann i kroppen av det. Drikke mye vann til og etter så går det nok greit:)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 les om dette spm før og der har de sakt det bare er og spise pinnekjøtt.. siden det er kokt/røkt.. for jeg skal ha det til jul.. nam nam
Trolleliten Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2009 Det var bra... skal huske det med vannet =)
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Alt som er kokt skikkelig kan spises, eller? Ingen skal nå få ta fra meg pinnekjøttet på julaften hvertfall!!!!! :-D
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Husklegg pinnekjøttet i vann om morningen, da får du bort det verste saltet :-)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 husk og legg pinnekjøttet i vann kvelden før eller på morningen noen timer før du koker dem... Da er de godt utvannet :-)
saa09 Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Jeg pleier å legge kjøttet i vasken, for da kan du tømme og fylle på rent vann lettere og oftere. Jo oftere rent vann, jo mindre salt!
prins 07, prins 10 Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Åååå pinnekjøtt, gleder meg som en unge til julaften, og 1 uke etter (etter planen ihvertfall) skal jeg fåtse i spekemat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå