Gå til innhold

Fotokalender - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å lage fotokalender til besteforeldrene til jul for første gang og jeg er allerede etter 5min irritert for at jeg ikke får det sånn jeg vil ha det:-) Tenkte jeg skulle bruke fotoknudsen, rett og slett fordi de har butikk i nærheten her og da er det veldig enkelt å hente i butikken, men mulig jeg må ombestemme meg.

Jeg kan tenke meg å lage en kalender med et bilde noen mnd og to eller tre andre mnd, men det får jeg ikke til hos Fotoknudsen, vet noen om det er mulig der eller hos noen andre? Tittet på eurofoto også, men det så ut som det var samme system der også. Det burde jo i denne digitale verden være fullt mulig å gjøre det forskjellig fra mnd til mnd.

Og er det finest med kalender i trykkvalitet eller fotokvalitet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte Fotoknudsen i fjor og det er fullt mulig å ha bare ett bilde en mnd og flere andre måned. Jeg hadde fra ett til åtte bilder pr side... :o)

Husker ikke hvordan man gjør det lenger da, men mulig er det.

Det andre spørsmålet kan jeg ikke svare på.

Skrevet

Hmm, rart, da må jeg lete litt til. Det er jo hvertfall rart hvis de har gjort programmet dårligere i år enn i fjor.

Skrevet

PS. Jeg bruker JapanFoto i år. Der kan man også gjøre slik...

Brukte FotoKnudsen i fjor og var veldig fornøyd jeg. Men så noen hadde brukt JapanFoto og syntes den så like så god kvalitet ut. Prisen er endel lavere, så da bruker jeg dem i år.

Skrevet

Jeg fant ut hvordan jeg kan gjøre det på fotoknudsen:-) Og jeg prøvde japan foto også og der sto det at man måtte laste ned et program og det fungerte ikke på min pc, så nå blir det fotoknudsen, men takk for tips.

Skrevet

kan du være så snill å forklare meg hvordan du gjorde det???

Søren at jeg ikke visste det før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...