Gå til innhold

Kan dere snille damer se hit litt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 34, og for et par timer siden falt jeg ute på trappa:(

Jeg landet ikke rett på magen, men litt på siden liksom hvis dere skjønner...Men det er jo ikke til å unngå at magen også kommer nedi!

Jeg kjenner liv, og har ikke noe vondt, bortsett i fra kneet da. Ingen blødninger heller!

Så det jeg da lurer på er om jeg burde ringe føden, eller skal jeg se det ann til imorgen? Siden jeg kjenner liv, så mener jeg at jeg kanskje burde se det ann til imorgen, vil jo ikke virke helt hysterisk heller:)

Hva hadde dere damer gjordt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha ringt og spurt. Så slipper du å bekymre deg og får sove i natt:O) Heller en gang for mye enn en gang for lite, tror ikke de vil synes du er hysterisk for det.

Høres jo ut som det gikk veldig bra i og med at du har en aktiv baby i magen:O)

lykke til!!

Skrevet

Heia:-)

Jeg falt for noen uker siden og slo meg i ryggen. Kontaktet jordmora mi som henviste meg til føden for å ta ultra. Dette for å utelukke at morkaka var skadet. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med jordmor/føden eller lege, slik at du slipper å være bekymret.

Skrevet

Det sikreste er vel å ringe føden å spørre de om hva du bør gjøre.

Jeg har også klart å falt i trappen, men jeg landet på rumpa.

Jeg hadde ikke noe vondt i magen heller. Etter en times tid så kom det blod og slim fra skjeden. Da ringte jeg føden og fortalte hva som hadde skjedd og jeg fikk komme ned til dem for en sjekk.

Det viste seg å bare være ett blodkar som hadde sprukket og alt var helt fint.

Men du landet jo på en annen måte enn meg så da kan det kanskje være lurt å ringe føden å høre deres råd. Er 34 uker selv nå og jeg ville ha ringt føden om jeg var deg. Men det er bra du kjenner bevegelser da!!

Lykke til! :)

Skrevet

Ring føden. Det var en innpå her tidligere som hadde falt, og morkaka hadde bltt skada eller løsna eller noe. Tror det bare var såvidt de fikk berga ungen, men det gikk bra, så bedre å være hysterisk en gang for mye enn en gang for lite! Lykke til!

Skrevet

Ring føden, bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite.

Selv om alt sikkert er fint : .)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...