TH80 Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jeg giftet meg i Venezia i sommer og hadde da en italiensk designer kjole. Den er rett og slett nydelig. Du kan se bilde av den på http://www.linearaffaelli.be/catalog.php?selection=bridal〈=en Kjolen min er B8 Set 44. Jeg kan også sende bilde om det skulle vere ønskelig. Jeg har også tilhørende øredobber, halskjede og armband som vist på bildet. Er du ute etter å ha en litt annerledes brudekjole, men samtidig se bra ut på brudebildet om 50 år, er dette kjolen:) Er det noen som er intr. så ta kontakt.
-trollemor- Skrevet 3. desember 2009 #2 Skrevet 3. desember 2009 jeg finner ikke kjolen du har lagt ut link til. Har du lyst til å sende PM til meg med bilder? Fine kjoler fra nettsiden iallefall!
TH80 Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2009 Har sendt deg ei lita melding i postkassen din.. eg er litt usikker på korleis eg sender bilder inne på bim, men send meg mailadressa di, så skal eg sende bilde med ein gong.. Berre send den til postkassen min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå