Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Hvordan fungerte det? Her prøver vi for første gang i kveld til vesla. Spennende å se hvor lenge hun sover nå. Ellers sover hun bare ca en time og er lys våken igjen...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Nå ble jeg litt lettet, trodde dette var et innlegg om barn og melaton(?) Det der bli-brun stoffet.. Haha.. Ellers har jeg ingen erfaring med det du spør om..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Fungerer ikke hos oss desverre:(
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Uff da...kan se det på nicket ditt at det ikke funker hos dere. Jeg merker at jeg også er i ferd med å bli "sliten og trøtt, alltid og støtt", så jeg satser på at det virker her! ps: hun sover fremdeles! ps2: har dere fått vallergan da?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Kan du fortelle meg litt om dette medikamentet? Ble litt nysgjerrig her nå, har en på 10 mnd som våkner hver time natten igjennom og drømmer om at han skal sove en hel natt.....
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 ahh godt da.. Har gått på vallergan 1 år nå. Kan si såpass at det funker bedre enn uten:) Hehe enda lite med søvn men vi er 2 som bytter på (heldigvis) Holdt på nå i 19 mnd, så vet hvordan du har det:(
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Melatonin er rett å slett kroppens eget søvnhormon. Bare i kapselform:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Det som barnelegen sa til meg i dag, var at dette er helt naturlig i kroppen, og det styrer døgnrytmen. Derfor mente han at jenta mi kunne få det i en periode nå, for å hjelpe henne over i en bedre rytme, og at vi kanskje kunne slutte med det igjen. Vi skulle iallfall starte med dette og se om det hjalp. Hi ps: nå våkna hun, men jeg fikk henne til å sove igjen heldigvis
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 Har du en dyktig lege? Hvor gammel er hun?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 Du kan godt sende privat melding om du vil
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 Vet du hva, jeg jobber på sykehuset her og kjenner barnelegen. Derfor stikker jeg bare innom kontoret hans når jeg lurer på noe. Han er fantastisk flink og hjelpsom! Vi har ikke så mange frynsegoder i det offentlige, men jammen er jeg takknemlig for akkurat dette "godet". Hun er 20 mnd
Matildesnusk + lille ups Skrevet 1. desember 2009 #12 Skrevet 1. desember 2009 Du også, ikke noen grunn til å være anonym egentlig. Bare av gammel vane. ;-) Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå