¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 tok svinevaksinen hos jordmor i dag. To den for 5 timer siden og er nå støl i armen. Håper det ikke blir noe mer enn det. Håper virkelig at denne vaksinen var lur å ta. Helt sikker kan man aldri være.. Nå er de hvertfall gjort..
Etterlengtet... Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Ja, ikke tenk mer på det. Det er ingenting som tilsier at du har gjort noe som er farlig for fosteret ditt eller for deg selv. I Sverige vaksineres gravide uavhengig av trimester, da de ikke ser risiko med å vaksinere dem i 1.trimester. Trøst deg med det! Om 1 års tid er alt dette styret her glemt. Men det er trist at så mye tvilsom informasjon har funnet veien inn på disse sidene her. Slapp av, du nå. Snakket med en smittevernlege på et kurs i dag, og han mente at vi bare har sett en brøkdel av hva vi har i vente, og da er det nå greit å være litt rustet, ikke sant?
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2009 ja, håper den gir oss god beskyttelse.. Nå har jeg forresten fått hodepine.. vil ikke få feber og andre bivirkninger. Skal klippe og farge hår i morgen. Trenger det virkelig
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 jeg hadde støl arm i to dager og hodepine den kvelden jeg tok vaksinen.. tror nok du kan slappe helt av.. gjør som meg, jeg tok valget med å vaksienere meg, og tankene rundt vaksinen la jeg fort bak meg :-)
vann123 Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Jeg hadde også støl arm i noen dager, og angrer ikke på at jeg tok den, to uker etter at jeg hadde tatt vaksinen fikk vi nemlig influensaen i hus, og mann og to barn ble smittet. Jeg stappet dem full i tamiflu og det gikk veldig greit, men var fornøyd med at jeg slapp å ta tamiflu, forrige gang jeg gjorde det spydde jeg bare masse for jeg reagerer visst litt på den. Angrer ikke, babyen spreller som bare det og har det helt supert, og har ingen bekymringer for baby og senskader, og er veldig glad for at jeg vet at jeg kommer til å slippe å få svineinfluensaen - vurderer å vaksinere meg mot sesonginfluensa også, så kan jeg liksom vite at jeg kommer til å være frisk i vinter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå