:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 eksakt 12 timer til jeg skal være på skolen og 12,35 til eksamen begyner...oooo.. mine forslag er: A) henge seg i gardina spise plumbo C) rasere hele huset D) fortsette å henge over gjennomsnittet lenge på dib håper dere har forslag av bedre kvalitet (jeg har foresten sett alle nytt på nytt episodene og lest vanvittig mye om knut nærum)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg trenger noen som kan ta litt julerengjøring her, kommer du? Tror ikke det tar mer enn 12 timer:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2009 da blir det en vis fare for at det er ditt hus jeg raserer. for her trengs det også, men det frister mye mer og kaste ting vilt og uhemed rundt seg
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Ja ja, hvis du tørker inni skapene etter at du har kastet ut glass og kopper så er det greit for meg:-) Mye billig på Ikea vet du:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2009 for meg høres det mest dyrt ut... hehe i grunn så syns jeg dere kommer med dårlige forslag... hehe fyttirakkern som jeg gruer meg. det føles ut som om jeg venter på å føde jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå