veldig fødeklar Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Noen som vet når det er fullmåne i januar?
Let's hear it for the boys! Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Var akkurat og kikket på en månekalender. Mener å huske at det er natt til nyttårsaften og helt i slutten av januar.
veldig fødeklar Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2009 Takk :-) Husker ikke hvordan det ar sist, men førstemann kom et par dager etter fullmåne. Har termin 25.jan, men håper jo å ikke gå over tiden
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 2. desember 2009 #4 Skrevet 2. desember 2009 Her står månefasene oppført: http://www.timeanddate.com/norsk/kalender.html Det er fullmåne 31. desember og 30. januar.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 2. desember 2009 #5 Skrevet 2. desember 2009 Er det bevist at flere kvinner føder når det er fullmåne - eller er dette bare gammel overtro?? Håper virkelig ikke at dette stemmer, for jeg har termin nyttårsaften og vil helst gå noen dager inn i 2010 før lillegull kommer. Men nå leser jeg at det er fullmåne 31.des--- ...*iiiik * Skal knipe beina sammen hele jula, ingen kos med mannen vertfall ;-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Jeg lurer også på om dette bare er overtro eller om det er noe vitenskapelig bak det. Har termin 1. januar og vil helst komme meg over nyttårsaften før noe skjer!
ღMaritpusenღ Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Knøtt_nr_3 vi har termin samme dag! Hadde vært greit å komme seg over til 2010 før det ble bebis ja! ;D Jeg mener å ha lest at det er ikke vitenskapelig bevist at månefasene har innvirkning på fødsel, men at samtidig rapporteres det fra fødestuene om at det er en økning i fødsler når det er fullmåne. Men tror nok det kanskje må karkateriseres som overtro - men hvem vet? Det kan jo være noe i det for det? Er jo mange såkalte "kjærringråd" som gjør nytten sin også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå