Gå til innhold

Har dere blitt kalt stygge ting på internet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det inn på deg å bli kalt stygge ting av fremmede på internet? Er litt nærtagen av meg, men må jo bare prøve å riste ting av meg. De kjenner meg jo ikke:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her på anonymforumet på dib/bim, kan man ihvertfall ikke være nærtagen... hehe.

Jeg syns selvfølgelig ikke det er moro å bli kalt de værste ting, men vet med meg selv at jeg er et godt menneske!

Skrevet

Hihi, ja det har jeg. De fleste har nok det. Sånn er det bare Enkelte går på nettforumer her og der for å få ut aggresjonen de sikkert ikke tør å innrømme at de har IRL. Det er ikke personlig, selv om det kan se sånn ut:)

Skrevet

Ja, litt. Men det var verst den gangen naboen kalte meg jævla drittkjerring i full offentlighet på nettet etter en kontrovers.

Skrevet

Har blitt kalt dum, bedreviter.. fikk også beskjed om at det var synd på barna mine som har meg som mor engang, fordi jeg sliter med å få eldstejenta til å drikke vann og har alltid gjort det.

Fikk også beskjed om at mannen min virket som en drittsekk fordi han slet med å forstå meg når jeg hadde en depresjon, han er så langt fra drittsekk som en kan komme, en flott mann og far, men jeg forandret væremåte og ble ganske "fjern" etter jeg fikk fødselsdepresjon.

Osv:)

Skrevet

To ganger (her inne, faktisk). Begge gangene synonymer for det kvinnelige kjønnsorgan (f-ordet og k-ordet). Den ene gangen var det fordi jeg ikke like thuja (he he). Den andre gange fordi jeg dro en vits (som dermed ødela hele tråden, vistnok)

Og så jeg som pleier å være så saklig og grei ;)

Skrevet

hvorfor ble du kalt jævla drittkjerring? 20:07 1.12.2009

Skrevet

Ja

En som kalte meg hore på en chatteside fordi jeg ikke ville se han runke på cam....

TOSK

Skrevet

Jepp!

To stk her inne har kalt meg uintelligent. Hehe, de svarte på samme tråden. Tok meg ikke nær av det, men husker jeg tenkte "What theF***"?? ;-)

Skrevet

Mulig jeg er veldig trøtt, men jeg klarer ikke å komme på hva k-ordet er. Ikke vet jeg hva thuja er heller. Jeg blir kjempeglad hvis noen gidder å svare, ellers kommer jeg sikkert til å ligge å lure på det når jeg skal sove. (Trenger sikkert bare andre bokstav i k-ordet)

Skrevet

Faktisk bare fordi jeg sa (ordrett) at jeg opplevde henne som unødvendig krass i måten hun tok opp et problem på.

Skrevet

Thuja er et tre/en busk. K-ordet antar jeg må ha vært kuse?

Skrevet

Takk :-) Nå kan jeg sove godt i natt

Skrevet

Ja det kan jeg love deg jeg har blitt, hehe. Har nok blitt kalt det meste vil jeg tru. Alt fra fittekjerring til at jeg er så stygg at man blir kvalm av meg hehehe. For å ikke tale om for en fæl mor jeg er, og finnes nok ingen dummere en meg heller.

Nei, tar meg ikke nær av det.Ofte kverrulerer jeg rundt det i tilegg,noe som gjør de som misliker meg enda mer opprørt.

Men selvsagt kan jeg ta ille ved meg på dårlige dager, ( det kommer litt an på hva jeg må ta),men det henger ikke kvar særlig lenge. Jeg vet hvem jeg, hva jeg står for, og liker den jeg er. At andre misliker det er ikke mitt problem.

Gjest Sauen har julekuler på
Skrevet

ja, senest i går var jeg en jævla fitte fordi en eller annen mistolket noe jeg sa... tar det ikke så tungt.

men så svart en periode her inne for noen år siden når jeg hadde en stalker...

Skrevet

Åja, mange ganger.

En sa han ville voldta meg og kutte meg opp i småbiter etterpå.

Blitt kalt hore, ludder mm. Alt på engelsk da.

Skrevet

Det er så mye syke folk rundt omkring!

Skrevet

ja, ei psyko kjærring, (som jeg vet av) har vel kallt meg for det meste, og kom med drapstrusler. anmeldte kjerringa, jeg. ikke hørt en dritt etter det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...