Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Når starter egentlig menneskelivet? Fant noe jeg vil dele med dere. http://www.verdidebatt.no/debatt/cat1/subcat8/thread6053/
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Jeg er forresten enig med Jerome le Jeune: Etter min mening starter livet ved befruktningen, og det får verdi og menneskeverd fra samme tidspunkt. "Fra befruktningen til en naturlig død er det det samme individ som vokser, utvikler seg og til slutt dør", sa den berømte professoren Jerome le Jeune (mannen som kartla kromosomavviket bak Down's syndrom). HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå