August gull Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Noen som hvet om den hvite tuben med Acrem er den samme som den brune krukken de selger på Apotek1?
*Lille Persille" Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Har lurt på det samme... Kan jo bare spørre på apoteket.
erteposen + 4 Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Den krukka er vel svensk igrunnen. Da jeg fikk barn første gang solgte de den bare på helsekost. Jeg tror og forstod det slik at det var norske apoteker sin versjon, og innholdet var nesten helt identisk.
Nivea30 Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Det er riktig som erteposen sier, var det apotekdamen sa til meg også. Men den norske akrem inneholder ikke parabener, derfor holder jeg med til den:)
August gull Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2009 Aha! Har den brune krukka, og den brukes til alt her i huset! Småen har også en i bhg, men er jo mye mer praktisk med tube da! Kjøpe den neste gang :-)
August gull Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2009 http://www.naturligvalg.no/subdet1.htm Hm.. Kanskje vi skal holde oss til den gammle krukka likevel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå