♥ DAME Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Er så trøtt og lei. Hun skriker i 3 min, jeg går inn og synger i 3 min, så forlater jeg rommet i 3 min, og så inn igjen. Osv osv.... Hun har jo ikke sovet siden kl 15 i dag
*Lissi* Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Gammel er hun da? Her har det begynt å bedre seg, men var en lang periode det var slik her også... Er forresten 14 mnd
Chupa chups Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Ja, vi brukte en time, fram til han var 8 mnd og vi byttet seng. Han trengte mye nærhet og trygghet for å få til å sovne. Skriking fungerte ikke for oss... Men rutiner g nattasanger gjorde at det ble bedre og bedre etter hvert.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 sammer her, hun er 2 år og 4 mnd. Holder på i 1 time til 1 1/2 time hver kveld. Er så lei,hun stopper å grine når vi kommer inn på rommet, men med en gang vi går klikker hun. Skriker, hiver pute, smokk og dyne på gulvet. Hun blir steik forbanna, skikkelig temperamang på den jenta, hehe. Har ingen tips til deg, men lykke til. Det er slitsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå