Gå til innhold

JÆVLA isbil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Anbefalte innlegg

Skrevet

KLIKER HER!!!isbilen kommer alltid i 19 tiden med full musikk og da er det selvfølgelig to såtasser som spretter opp av sengen og kikker ut av vinduet på alle naboene som kjøper is!!! ÅÅÅÅRH!!! kande ikke komme til ei normal tid så kan vi også kjøpe is og ikke la ungene stå å glan i vinduene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bråker noe vanvittig. "Se her kommer vi og er viktigst i verden", er det som de mener.

Skrevet

Joda, helt ok at isbilen kommer men hvorfor så sent!!? Hvordan forklare barna på 1,5 og 2,5 at det er for sient når de er vandt til at vi kjøper is når isbilen kommer (1 gang hver andre uke)... Så kommer de nå en stund etter de har lagt seg og gjett om det r drama på soverommene nå?? Æsj!

Skrevet

Kommer den på dagtid er det få som er hjemme, kommer den om ettermiddagen blir det drama fordi det er middags-tid og kommer den for sent så blir folk sure.

Noen må bli litt irriterte uansett når den kommer og verden kan ikke ta hensyn til at du har barn.

Skrevet

He he

Jeg kjenner noen som ble fortalt at når isbilen ringer er den tom

Skrevet

Den kommer kl.21 her:(

Skrevet

Sa til mine barn at spillinga betød at den var utsolgt. Slemt, men. Funka et par år det. Da de endelig fikk kjøpt av den fant de ut at den isen IKKE er god.

Skrevet

Her kommer den kl 8 og da er begge ungene i seng. Sover så godt atte de ikke hører den. Jeg er ikke vant til å kjøpe is av isbilen og ikke er den god heller.

Skrevet

Hehe, vi har ganske enkelt ikke kjøpt is av isbilen, så vår gutt har enda ikke fått med seg at det er noe spesielt med den..

Skrevet

Vi kjøper aldri fra isbilen vi, så ungene reagerer ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...