Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Overalt må du legge igjen mail adressa di,og hva skjer da,jo,du får en hel haug med spam i inboxen,tanken slo meg igjen når jeg så på forsiden her,hvor de har laget en julekalender,og nei,jeg skal ikke delta(selvom det var mange flotte premier)!! Faen altså,at det ikke går ann å være med på en konkurranse utenom at man skal svømme i reklame senere!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 gjør som alle oss andre, lag en eller to fake adresser som du oppgir i slike tilfeller på den måten så har du din mail til venner, jobb og ellers andre personer som du vil komunisere med..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Og nettopp derfor har man 2 epost-adresser: En til epost og en til tull, tøys og spam
når 1+1 blir 3+en pus Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 jeg har laget en egen mailadresse til sånne ting, en privat og en reklame mail det kan du prøve også, så slipper du det tullet der
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Lag en egen mail til slike ting.. Jeg har en seriøs mail jeg bruker til div "viktige" ting, mailadr inneholder navnet mitt. Så har jeg en egen mail til tulleting på nett, registrerer meg steder, er med i konker og div.. Bruker nettnicket mitt på den.. Ganske greit igrunn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå