Gjest Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har innsett det nå. Etter å ha dyttet i meg det første kiloet med pepperkaker var det tid for å lage en ny ladning. Og hva ser jeg?! Jo, også denne gangen er elefantene i klart flertall. Det er minst to elefanter per. kamel. Men på en annen side, hvem liker vel å svelge kameler?!
Gjest cunning stunts Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Kult, elefantene ruler reiret. De har nemlig genial størrelse, mens giraffene blir for lange i halsen til å bli annet enn for sprøe. Namme. Gleder meg til ungen kommer lenger ned i adventskalenderen så vi kan bake tiger og påfugl. (Indiska har klart kulest pepperkakeformer, og nærmest gratis over nyttår...)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 sønnen min spiser bare pepperkakedamer. noen kaller han kresen, jeg smiler bare og tenker at jeg kommer til å få en haug av barnebarn
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Med andre ord- stor apetitt på damer. Fantastisk. Reken her enda litt fro liten til oppdage gleden med pepperkaker. Men det betyr bare mer til meg. Ha!
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Indiska er bare genialt. Skulle gjerne hatt noen flere former, men blir litt langt å busse bare for det. Tigerform høres unektelig morsomt ut! Ønske meg!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 når det koster 10 kr boksen så er ikke "mer til meg" noe å skyte av... hehe
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #7 Skrevet 2. desember 2009 Nei men når jeg kjevler de ut selv, svir de ovnen og alt det der så er de verdt myye mer enn 10 kr boksen. Jeg har en stiv timespris!
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2009 #8 Skrevet 2. desember 2009 Vi bakte første ladning i går, to brett tjukke og fine (liker ikke tynne), det er arbeid som enten må betales i gull eller være sin egen belønning. Ungen med forkle og kjevle er jo storsøt, da. Og siden hun har hatt pakke-kalender noen år har hun også de kuleste formene, og nå sin egen boks med pepperkaker i. En av fordelene med elefanten er også at den er så stor at man ikke trenger kjevle så mange ganger. Skal sikkert bake minst to ganger til, velsigne Ikea og deigen deres.
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2009 #9 Skrevet 2. desember 2009 Damer til en tier høres ut som en vane du bør venne han av med.
Gjest Skrevet 2. desember 2009 #10 Skrevet 2. desember 2009 Vi er på andre ladning her. Og har 1 kg til i kjøleskapet. Trodde jeg kjøpte mye men der tok jeg feil. Må vel ha mer, for jeg har planer om et hus også. Ikea deigen er fin og god men den kunne godt ha kommet med en bruksanvisning. Ååh.. Gleder meg til Reken blir stor nok til å være med å bake.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. desember 2009 #11 Skrevet 2. desember 2009 damer til en tier er perfekt! det reflekterer dagens safunn på en bra måte
h2lita Skrevet 3. desember 2009 #12 Skrevet 3. desember 2009 En gutt som "spiser damer til lunch"...mmmh Høres skummelt ut;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå