Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 En skikkelig traumatisk opplevelse i går. Er fem mnd på vei og var ute å kjørte bil. Mistet plutselig bevistheten og smalt rett over en rundkjøring og inn i en stolpe. Bil totalvrak, men jeg og han i magen like hel! Utrolig!!! Har noen noe peil på hva sånt kan komme av? Han lille i magen er en utrolig aktiv krabat, og har gjort seg bemerket med kraftig spark i noen nerver så hele kroppen skvetter til. Kan slike spark treffe nerver slik at man mister bevisstheten? Noen erfaringer på dette området??
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 Tror neppe det er babyen som sparker i en nerve. Er vel mer det at blodtrykket faller.. Har du sjekket deg for diabetes? Kanskje du har lavt blodsukker? Det kan jo og føre til at man besvimer, eller får en føling.
Verdens tøffeste mamma Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 Blodtrykksall?? Lav blodprosent? Jeg aner virkelig ikke, og det var så inderlig godt å høre at det endte godt. Hva sa de på sykehuset da??
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2009 #4 Skrevet 1. desember 2009 Både blodtrykk og blodsukker er helt ok.
Fraggelhysa! Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Jeg håper du oppsøkte lege etterpå? Hvis ikke så må du gjøre det! Det er ikke normalt å miste bevisstheten, det kan være mange ting, alt fra helt uskyldig, til ganske alvorlig! Jeg mener ikke å skremme deg, men du må ta det på alvor. Og ikke kjør bil før du vet hva som utløste det.. Besvimer du igjen mens du kjører så er det ikke sikkert at du (eller de du møter!!) er like heldige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå