Gå til innhold

Flere som er litt lei av å være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg får jo litt dårlig samvittighet også, men jeg er virkelig så OVER det her med å gå gravid. Prøver å finne fram til gleden, magien og alt det der, men det går darlig mesteparten av tiden. Vet jo at jeg er kjempeheldig som får lov å bære fram et helt nytt menneske! Likevel så gleder jeg meg bare til å få det overstått, komme i mål, få møte denne nye skapningen. Noen tips til hvordan jeg kan "snu på flisa", og bare glede meg over hver dag som går? Jeg er 24 uker gravid, og dette er mitt tredje svangerskap (de har vært ganske så tette, mulig det er en sammenheng der...) Dette skal jo være glansperioden av de ni mnd, så jeg håper virkelig det tar seg opp. Akkurat nå føler jeg meg bare tjukk, tung, lite attraktiv, sliten og lei. Huff, så sytete, måtte bare lufte meg litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og. er drittlei jeg. Mitt 4. sv sk. Er 29 uker nå.

Skrevet

hehe, godt at man ikke er alene! Du har snart ettsifra antall uker igjen - MISUNNELIG!!!

Skrevet

j heldigvis. Men nå går tiden så fort frem til jul, så da er du snart ensifret også!

Skrevet

Syter litt over at jeg lukter vondt... Svett og føler at trusa alltid er skitten. Gruer meg til å gå høygravid. Men hovedsaken er at babyen vokser som den skal.

Skrevet

Du er absolutt ikke alene, nei!

Jeg er kjempelykkelig over å være gravid, og gleder meg masse til junior kommer til verden, men det er så lenge til! Er i 25. uke nå...

Skrevet

Hei, og takk for svar! Helt sant at det er "lykkelige" omstendigheter, har egentlig ingenting å klage over, men har nå noen sytedager likevel... Helt typisk dagen etter en søvnløs natt (som jeg har en del av). Jeg kommer over i 25.uke i morgen, termin 26.mars- når har du termin, Nikki 75? Og takk for oppmuntrende ord lenger oppe, blir godt å komme over på andre siden av jul og ensifret antall uker, ja! Syns jeg husker at det går litt fortere da..?

Skrevet

Er drittlei! Er svær, sover lite, blir fort sliten og har vondt i bekkenet. Det at jeg er sykemeldt og at nav ikke får fingern ut til å betale sykepenger hjelper ikke på heller. Kjenner jeg blir ganske stressa av det fram mot jul... :-S Dessuten så syns jeg det er skikkelig kjipt å sende mannen av gårde på fest etter fest mens jeg sitter hjemme og mygler, og det blir ihvertfall ikke bedre frem mot jul! *sytesyt*

Skrevet

Med 1.mann nøt jeg hele graviditeten og hadde ingne plager.. var bare lei siste 3 ukene.. Nå er jeg lei allerede (21uker). Har vondt i bekkenet, var kvalm før det og er rett og slett utslitt!! Æsj.. Skjønner dere godt. Har siste arbeidsdag 22.des, da er det bare å ruge fram til termin 14.april. Bekkenet gjør at jeg ikke orker å jobbe mer...

Skrevet

Faktisk, ja, mer eller mindre uten grunn, siden jeg er bare ca 11 uker på vei, men jeg er sååå trett, sliten og kvalm, også er jeg midt oppi eksamenstida :-S

I jula skal jeg nyte det, har en måneds ferie <3 Og storkoste meg sist, da jeg ikke var student :) Men akkurat nå er jeg LEI!!!

Skrevet

Jeg har termin 20. mars, så går over til uke 26 i morgen. :o)

Jeg har også håp om at det skal gå fortere til jul og etterpå... En ting som jeg faktisk synes er dritkjipt, er alle festene og julebordene som jeg ikke kan være ordentlig med på...

Skrevet

Er vel rundt 34 uker på vei,og startet dagen med og begynne på krykkene jeg hadde slengense fra forrige gang.. =0 Har masse jeg skulle ha gjordt,ikke begynnt med julepynten en gang.Og jeg sitter bomm... =0( krAAAAp....Har termin den 16 januar og leilighet på ca. 60 kvd.og en snelle på halvannet år,så hvordan i alle jeg skal klare og bli ferdig her er DET store spm...Mannen min er en av de mennene som tar AAAALT med veeeeeldig ro... =0S STRESS!!!

Skrevet

Ja, begynner å bli ganske lei..! Har bare 5 uker igjen nå, og gleder meg til fødselen og endelig få møte det lille gullet!

Har hatt et ganske tungt svangerskap, men har minnet på meg selv at jeg skal bare være glad for at jeg er gravid, det er flere som sliter med det. Så jeg er kjempeheldig!

Har ikke hatt noen glansperioder heller, hehe.

Oh joy, gleder meg sykt mye nå kjenner jeg!! :D

Skrevet

Hehe, jeg må le litt av dere.

Jeg vil jo egentlig ikke huske dette, men nå mimrer jeg litt. Fy fader jeg var såååå lei sist. Og har sitter jeg nå å prøver på nr3!!!! Hva er det jeg driver med :):)

Bra jeg har "glemt" litt da....det må jo være verdt det da, tenker jeg, når jeg begir meg ut på dette ennå en gang...håper jeg.

JEG VIL BLI GRAVID OG LEI!!!!!!

Ti hi...

Skrevet

Hihi, nå ble jeg ihvertfall litt fliren :) Veeeldig glad for at jeg har kommet såpass langt som jeg har, og lover herved meg selv å prøøøve å være litt lettere til sinns! (Joda, har sovet godt i natt, det hjelper på alt!)

Skrevet

Uke 35 og dritlei......... Sover dårlig om nettene og kjenner meg konstant kvalm pga kynnere (kan også våkne midt på natten av dem)

Hvis ikke kvalmen og kynnerne holder meg våken, så klarer babyen å arrangere fest i magen.... så dårlig med søvn ja.

5,5 uke til termin - håper det går fort!! Vil ikke ha henne før vi har passert datolinja inn i 2010, MEN er lei av å ikke sove:(

Har en 3 åring fra før, så man blir jo ikke akkurat mindre trøtt av det..

Så nå gleder jeg meg til babyen kommer ut for da skal jeg sove godt... (haha, liksom)

Hardt å være småbarnsmor;)

Skrevet

Jeg er også lei, veldig lei. Er 26 uker på vei, m 4 og siste mann.

Nå blir det sterlisering, vondt bekken, både foran og i rygg, strålling nedover isjas nerver på begge ben, bruker krykker.

Fremdeles kvalm, hodepine, åreknuter, halsbrann, tisse maraton, litt høyt blodtryk, sove hva er det?????????????

Men takk og pris for at jeg ser på den lille tulla i magen som ett mirakel, denne gang ett uventet mirakel..

Avslutter med stil, jente,gutt,gutt og jente tilslutt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...