...♥... Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Noen her som har peiling på blogspot? Jeg blogger, men nesten ingen får til å kommentere det jeg skriver... Jeg har krysset av for at hvem som helst kan kommentere, så jeg skjønner ikke hva som er galt...:/
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 De må legge inn kommentaren også får de feilmelding. Trykke ok på den og gjøre det en gang til. Så pleier det å gå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå