Linda-Kristin=) Skrevet 1. desember 2009 #3 Skrevet 1. desember 2009 heller det enn natusan og lignende;) hat brukt det på min lille siden han var baby...
Espoir Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2009 Flott! Som fuktighetskrem er den jo like bra som dyrere kremer, bare at den ikke har godlukt.
Mini nr 2 i mars Skrevet 1. desember 2009 #5 Skrevet 1. desember 2009 Spenol er vel generelt noe man absolutt ikke bør bruke! Jeg ville hverken brukt det på meg selv eller på barn! Står jo tydelig hva spenol skal brukes til...!
Tante Bassa Skrevet 1. desember 2009 #6 Skrevet 1. desember 2009 Tror det er noen år siden det sto : "For spener og jur" på flasken. Min datter som nå er 18 år, er helt avhengig av Spenol. Ho hadde eksem som lita, og sliter fortsatt med tørre flekker. Vi har prøvd det meste av kremer, men ho har sagt i mange år at Spenol er den beste. (ho bruker Decubal når ho får skikkelig eksem)
~*MulattMamma*~ Skrevet 1. desember 2009 #7 Skrevet 1. desember 2009 Jeg har prøvd det meste av kremer og oljer på min datters tørre hud. Spenol er det eneste som hjelper. Snakket med min nabo, som er farmasøyt, og hun mente dette er den beste kremen med tanke på innholdsstoffer. Hun bruker den som base og blander inn egne dufter. Jeg er veldig var på lukter og synes det er bra det finnes en krem uten.
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 1. desember 2009 #8 Skrevet 1. desember 2009 Mannen min er plaget med eksem på hendene og har prøvd absolutt alt. Det eneste som funker og ikke gjør det værre er spenol.
~*MulattMamma*~ Skrevet 1. desember 2009 #9 Skrevet 1. desember 2009 Og så er det jo positivt at den er så billig!!! Vi pleier å kjøpe liters flasken på REMA 1000 og fylle over på mindre Spenolflasker som vi har fra før. Skulle kjøpe liters flasken på OBS en gang, men den var faktisk dyrere pr literen enn de små flaskene.
Gjest Skrevet 1. desember 2009 #10 Skrevet 1. desember 2009 Ja, det står klart og tydelig ... til hud og hender! Tidligere stod det til hud og hender, spener og jur. Det står absolutt ingenting om at det ikke skal brukes på barn. Spenol er kjempegod krem, og billig er den også :-)
erteposen + 4 Skrevet 1. desember 2009 #11 Skrevet 1. desember 2009 Er det ikke to parabener i Spenol, om en leser på innholdet, og det er ikke anbefalt til barn? Det er jo rart at det ikke er lov i barneprodukt. På ulike formum klager en over at det tetter porene, og det er jo litt kjipt i ansiktet med tanke på uren hud, fordi det er så mye parafin i spenol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå