Trønderbærta Skrevet 1. desember 2009 #1 Skrevet 1. desember 2009 Gutten min på snart 4 år våkner ofte på nettene og har vondt i føttene sine, og jeg antar at det er voksesmerter. I natt var det ekstremt, gråt/hadde vondt fra ca kl 2330 - 0300, smertestillende hjalp litt. Er det noe vi kan gjøre for å unngå slike smerter, eller for å dempe de når det står på?
Neijasså... Skrevet 1. desember 2009 #2 Skrevet 1. desember 2009 På min 4-åring hjelper Paracet godt. Ellers så virker det som om massasje også hjelper litt. Har hørt av andre at varme (f.eks. en varmeflaske) også kan lindre smertene noe. Tror ikke det er noe man kan gjøre for å forebygge smertene, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå