Gå til innhold

Voksesmerter til 4 åringe.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 4 år våkner ofte på nettene og har vondt i føttene sine, og jeg antar at det er voksesmerter.

I natt var det ekstremt, gråt/hadde vondt fra ca kl 2330 - 0300, smertestillende hjalp litt.

 

Er det noe vi kan gjøre for å unngå slike smerter, eller for å dempe de når det står på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På min 4-åring hjelper Paracet godt. Ellers så virker det som om massasje også hjelper litt. Har hørt av andre at varme (f.eks. en varmeflaske) også kan lindre smertene noe. Tror ikke det er noe man kan gjøre for å forebygge smertene, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...