Gå til innhold

Julekort med bilde av barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det bare irriterende for verpesyke, single venninner tro? Eller burde jeg sende "familie-utgaven" til dem og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes generelt det er irriterende. Legger kortene i en skuff og kaster dem til nyttår

Skrevet

Julekort generelt? Hmm, de jeg sender til tror jeg alle liker julekort, men takk for svar :)

Skrevet

Send i vei, julekort er koseligt:)

Skrevet

Ikke sant :) Men er julekort like morsomt hvis kortets motiv er bilde av avkommet og mottakeren er 30, singel og verpesjuk for tusen?

Skrevet

Altsaa alternativet er "hjemmelagede kort" brodert av noen jeg kjenner eller "japanfoto-kort" med bilde av barna.

Skrevet

Jeg synes julekort med bilder av barna er finest:) Kjempe koselig:)

Skrevet

Jeg synes også julekort er veldig hyggelig. Hyggelig å få, og hyggelig og gi, særlig de med bilder:) Synes dog ikke det er like hyggelig med de masseproduserte brevene, synes mange av de kan minne om rene skryteavhandlingene. Det holder med "God jul og riktig godt nytt år" for meg.

Skrevet

Jeg skriver teksten for haand fordi jeg foretrekker aa skrive en personlig hilsen, om enn bare "god jul" :)

Skrevet

Jeg likte veldig godt å få julekort med bilde fra venner og familie. Også de jeg var "verpesyk".

Nå sender vi julekort av våre barn.

Skrevet

Jeg syntes det er koselig å få julekort med bilde av barna til venner og familie :o) Har alltid syntes det, selv om jeg ikke har barn helt ennå.

Skrevet

Det er bra. Da sender jeg bildekort til alle unntatt de to som har sagt de ikke synes bildekort er noe fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...